Ręcznie robione bransoletki- odkrywcze sposoby:)

Biżuteria tworzona przez artystów ma to do siebie, że może być wykonana z jakiegokolwiek materiału. Nie ma tu żadnych ograniczeń, o ile całość trzyma się kupy. Zainteresowały mnie ręcznie robione bransoletki i techniki własne projektantów. Postanowiłam więc takich poszukać i zobaczyć, czy ktoś wymyślił coś super oryginalnego. Najprościej jak się tylko da, do tematu podchodzi In2You. A czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze. Jej ręcznie robione bransoletki to grube sznurki połączone ze sobą. Niby nic rewelacyjnie odkrywczego, ja jednak gdy je zobaczyłam, pomyślałam, że to jest ciekawy pomysł. Jakoś tak zawsze miałam najwięcej zaufania do bardzo prostych projektów. Musicie przyznać, że choć proste, to niezwykle ładne- pierwsze zdjęcie. Aha, no i przecież Olcikk, o której prawie bym zapomniała, a która robi bransoletki z modeliny. To na pewno jest technika warta pokazania, bo nigdzie indziej takich bransoletek nie widziałam. Coś pięknego!!! Jak widać nie ma zbyt wielu oryginalnych pomysłów w temacie ręcznie robionych bransoletek, choć takie się zdarzają. Czekam na kolejne odkrywcze techniki i sposoby, jak na przykład te z galerii Olcikk.

ręcznie robione bransoletki 8ręcznie robione bransoletki 9

Leave a comment