Biżuteria decoupage- warto na początku poczytać:)

Jeśli chcemy zacząć swoją przygodę z ręcznie robioną biżuterią, warto zacząć od czegoś łatwiejszego. A kiedy szukamy już większych wyzwań, wtedy bez wątpienia na horyzoncie pojawia się biżuteria decoupage. Moja z nią przygoda raczej nie należy do udanych, ale zaczęłam wszystko robić trochę od tyłu:) Napotykałam na różne problemy i dopiero wtedy zaczynałam szukać rozwiązań, a powinnam była zrobić to w odwrotnym kierunku:) Na początku warto trochę poczytać i o biżuterii decoupage i o tym, jak się w ogóle do tego zabrać. Wskazówek w necie można znaleźć całe mnóstwo, bo też bardzo wiele osób tym właśnie się interesuje i z chęcią dzieli się swoimi doświadczeniami. Jedyna rzecz, o której słyszałam, a na razie nie udało mi się znaleźć na ten temat informacji, to trójwymiarowa biżuteria decoupage, ale to już wyższa szkoła jazdy i od tego pewnie nie warto zaczynać, bo można się zniechęcić. Tworzenie biżuterii decoupage może być więc ogromną przyjemnością pod warunkiem, że zabierzemy się do tego w odpowiedni sposób:)

biżuteria decoupage 7biżuteria decoupage 8

Leave a Reply

