Oryginalna biżuteria z filcu- jedyny problem.

Myślę, że twierdzenie, że oryginalna biżuteria z filcu raczej jest zarezerwowana dla zimy, jest trochę przesadzone. Ja jesli mam być szczera, to wcale jedynie z zimą jej nie kojarzyłam. Dla mnie biżuteria z filcu to jak najbardziej całoroczny dodatek.

Weźmy na przykład te piękne kolczyki od Jagi33, które widzicie na zdjęciu poniżej. Jak dla mnie to idealny dodatek do jakieś delikatnej sukienki. Ale delikatne sukienki czasami mozna przecież zestawiać z dużymi filcowymi koralami, i takie kontrast też świetnie wygląda.

Problem z biżuterią z filcu może być jedynie taki, że nie każdy może nosić takie wielkie i kolorowe ozdoby. Nieraz ma się taką urodę, że takie kolory po prostu odciągają uwagę od naszej twarzy. Ja na przykład znacznie bardziej wolę nosić takie delikatne kolczyki, ale za to uwielbiam patrzeć, jak takie duże korale noszą inni.

Oryginalna biżuteria z filcu to dziś czasami tak rozbudowane i ciekawe kompozycje, że zupełnie nie ma sensu jej noszenie pozostawiać sobie jedynie na zimę.

oryginalna biżuteria z filcu 2

Leave a Reply

