Kolczyki z modeliny dają czadu!!!

Nie zawsze kiedy ogląda się kolczyki z modeliny, można uwierzyć, że rzeczywiście w całości są zrobione ręcznie🙂 Mnie na początku też wydawało się, że może to jakaś ściema🙂 Jednak dokladnie obejrzałm sobie te kwiatuszki, które widzicie na zdjęciu poniżej i rzeczywiście są prawdziwe. Jestem pod ogromnym wrażeniem pracy Olcikk i jej ogromnego talentu- bo to jej kolczyki- a te kwiatuszki to jedynie przygrywka do tego, co można znaleźć w jej galerii artystycznej. Te kolczyki na przykład- absolutne mistrzostwo jak dla mnie. Nigdy wcześniej nie widziałam takich kotów z modeliny, do tego jeszcze machających ogonami🙂 Olcikk na pewno jeszcze nie jednym projektem nas zaskoczy. Ja czekam z ogromną niecierpliwością na każdą następną jej propozycję. Nigdy takie kolczyki z modeliny mi się nie nudzą, szczególnie jeśli są takie ciekawe. Po więcej wysyłam do jej galerii, bo naprawdę warto tam zaglądnąć- gratka nie tylko dla wielbicielek takich kolczyków, ale i ręcznie robionej biżuterii w ogóle.

kolczyki z modeliny 5 kolczyki z modeliny 5

Leave a Reply

