Biżuteria z filcu dobra na zmęczenie latami 80. :)

Czy czasami zdarza się wam, że zmęczeni trochę ogromną biżuterią, stylizowaną na lata 80. chciałybyście powrócić do czegoś nie za bardzo skromnego, ale jednocześnie czegoś, co by trochę dało nam już odpocząć od tych ogromnych ilości biżuterii? Ale zdanie zrobiłam🙂 Ja już czasem tak mami wtedy przypomina mi się biżuteria z filcu. Troszkę już , mam wrażenia odsunięta na bok, a wcale niesłusznie, bo przecież jest naprawdę ładna. Myślę sobie, że kiedy zakłada się filcowe korale, czy takie kolczyki jak na zdjęciu poniżej, to człowiek właściwie o resztę biżuterii nie musi się martwić. Całkiem proste, zwykłe korale i do tego jeszcze bardzo wygodne. To taki dodatek, który załatwi za nas wszystko. Powiem wam szczerze, że nawet jeśli taka biżuteria z filcu jest trochę większa i połączona z drewnem na przykład czy z plastikiem,  to i tak zupełnie mi to nie przeszkadza i mam wrażenie, że idealnie do siebie pasuje.

biżuteria z filcu 4

 

Leave a Reply

