Oryginalne korale filcowe noszą tylko zwariowane plastyczki?

Każda z nas ma swoją ulubioną biżuterię. Dla jednych mogą to być oryginalne korale filcowe, dla innych na przykład kolczyki z naturalnych kamieni. W mojej dziesiątce korale filcowe na pewno się mieszczą. Przede wszystkim za niesamowite kolory, od których aż trudno czasami oderwać wzrok. Ale bądźmy szczerzy, to czy czasami polubimy jakąś biżuterię czy nie, zależy przede wszystkim od tego, jak się z nią zetknęliśmy. Bo moim zdaniem najfajniejszy materiał można spieprzyć, a z najgorszego zrobić prawdziwe cudo:) Wszystko oczywiście zależy od talentu i pomysłu. Te korale filcowe, które widzicie poniżej, z pewnością robi osoba, która ma pomysł na bardzo kreatywne wykorzystanie tego materiału. Ja, choć wcześniej jakoś nie byłam do nich przekonana- wydawało mi się, że noszą je tylko starsze zwariowane plastyczki:)- przekonałam się do nich w zupełności, kiedy ujrzałam to co Ifka robi z filcem. Takie korale filcowe to ja mogę nosić:)

oryginalne korale filcowe 1oryginalne korale filcowe 2

Leave a Reply

