Słodka biżuteria z modeliny- smacznego!!!

Pisałam o filcowej biżuterii, ale chyba równie kolorowa jest słodka biżuteria z modeliny. Słodka z dwóch powodów. Po pierwsze mała, ubrana w śliczne kształty, a po drugie chyba żaden inny rodzaj biżuterii nie jest tak bardzo zdominowany przez słodkości:) Wszędzie aż roi się od pączków, torcików, muffinek- aż cieknie ślinka. Muszę przyznać, że czasem szukam w biżuterii z modeliny czegoś więcej niż właśnie takie słodkości, jednak bardo na te piękne maleństwa lubię patrzeć. Jestem pełna podziwu dla wielkiej cierpliwości wielu projektantów, bo nie ulega wątpliwości, że jest potrzebna. Nie mogę się nadziwić, jak ładnie im to wszystko wychodzi. Taka biżuteria z modeliny może powstawać tylko lepiona ręcznie. Trochę też zazdroszczę talentu, bo mi raczej nie udałoby się ulepić z modeliny czegoś tak ładnego. Jak dla mnie to najsłodsza i najbardziej apetyczna z wszystkich rodzajów biżuterii, jakie wiedziałam, tak więc smacznego:)

słodka biżuteria z modeliny 1słodka biżuteria z modeliny 2słodka biżuteria z modeliny 3

Leave a Reply

