Czy modne kolczyki decoupage, to wciąż te same kolczyki, które ja pamiętam sprzed kilkunastu lat? Wówczas dominowały kwiaty, a sama technika była taką ciekawostką, że nie liczyło się właściwie co jest na nich umieszczone, ale właśnie to, że są zrobione decoupagem. Ten czas chyba jednak przeminął, bo dziś modne kolczyki decoupage to przede wszystkim takie, które zaskakują, śmieszą, a czasem nawet trochę szokują:) Ja jednak cały czas mam sentyment do tych kwiatowych wzorów, bo jakoś sama technika wydaje mi się taka romantyczna. Może do końca nie jest, bo decoupage był wykorzystywany przez plemiona syberyjskie do ozdabiania nagrobków i z Syberii właśnie do nas przywędrował. Ja jednak bardzo kojarzę kolczyki decoupage z kwiatami i romantyczną delikatną biżuterią. Ale i takich kolczyków nie brakuje w galeriach artystycznych, więc możecie wybrać takie, jakie najbardziej wam się podobają. Poniżej mix tego co było i tego, co teraz cieszy się największym wzięciem w tym temacie.

modne kolczyki decoupage 1modne kolczyki decoupage 2modne kolczyki decoupage 3modne kolczyki decoupage 4

 

Leave a Reply

