Ciekawa biżuteria hand made- od czego zacząć?

Czasem widzimy na żywo jak powstaje ciekawa biżuteria hand made. Ja zawsze w takich momentach nabieram ochoty, aby spróbować ją zrobić, bo wygląda to zazwyczaj dość prosto. Szczególnie kusi mnie, aby spróbować sutaszu, bo akurat z igłą i nitką jeszcze w miarę sobie radzę:) Sutasz absolutnie mnie zafascynował. Już samo to, że nie można go pomylić właściwie z żadną inną biżuterią hand made, bo jest tak charakterystyczny, jest niesamowite. Kiedyś myślałam, że te typowe dla niego sznureczki powstają poprzez wyszywanie i nie mogłam się nadziwić, jak można mieć tyle cierpliwości. Swoją drogą, gdyby naprawdę trzeba było wyszywać to ceny na pewno byłyby o niebo wyższe:) Może jednak aby się nie zniechęcać, powinnam zacząć od modeliny:). Trochę zniechęciłam się do decoupagu, bo miałam zamiar zrobić w ten sposób piękną biżuterię hand made, no ale źle się do tego przygotowałam. Zaczęłam najpierw robić, a później o tym co robię czytać:) A modelina? Dam radę, bo jeśli spieprzę coś z modeliny, to przysięgam, daję sobie spokój:) Biżuteria hand made w moim wydaniu może nie będzie najpiękniejsza, ale będzie moja:)

ciekawa biżuteria hand made 1ciekawa biżuteria hand made 2

Leave a Reply

