Kolczyki z modeliny- małe cudeńka!!!

Zadziwiające jest to, jak czasami możemy zmienić zdanie na temat biżuterii, co do której nie byłyśmy zbytnio przekonane. Ja jestem tego najlepszym przykładem, a chodzi o kolczyki z modeliny. Nie była ich fanką i raczej nie wzbudzały u mnie jakiegoś wielkiego entuzjazmu. Ale nie zniechęcam się łatwo i szukałam dość długo takich, które mi się spodobały. A potem jakby coraz więcej kolczyków z modeliny zaczęło mi się podobać i proszę- macie przed sobą ich fankę:) Ostatecznie przekonałam się do nich dzięki wspaniałym projektom Olcikk, które zachwyciły mnie, kiedy tylko je zobaczyłam. Aż trudno mi uwierzyć czasami, że te kolczyki z modeliny zostały w całości wykonane ręcznie. To co niezwykle mi się w nich podoba, to przede wszystkim niezwykła staranność. Nie widać tu żadnych niedociągnięć czy niedoróbek, a każda para jest niezwykle starannie zaplanowana. Takie kolczyki z modeliny mogę oglądać godzinami i z niecierpliwością czekam na kolejne piękne projekty od Olcikk.

kolczyki z modeliny 5kolczyki z modeliny 6

Leave a Reply

