Biżuteria dla dzieci- miniaturki jak z horroru:)

Jeśli lubi się biżuterię tak jak ja, trudno jest nie zauważyć i nie docenić pracy także projektantów, którzy zajmują się wyrabianiem tej dla dzieci. Biżuteria dla dzieci to taki rodzaj ozdób, które bardzo lubię sobie oglądać, bo zawsze jest niezwykle kolorowa i przepełniona świetną energią. Na świecie biżuteria dla dzieci jest projektowana przez znanych artystów, choć muszę przyznać, że nie bardzo do mnie przemawiają złote i srebrne tiary, takie jak z programu o małej miss. Jest w tym trochę przesady i pewnie dziewczynki zamiast myśleć o biżuterii tego typu, powinny myśleć o wspinaniu się na drzewo albo o zabawie w sklep. Ale to moje zdanie. Znacznie bardziej przemawia do mnie biżuteria dla dzieci zrobiona z bardziej przyjaznych materiałów, takich jak na przykład filc. Dzieci w niej chodzące nie wyglądają jak miniaturki dorosłych kobiet (brrr.. zawsze trochę to mnie przeraża:)), tylko jak dzieci, które już chcą się stroić jak mama, ale nie muszą uważać na to jak wyglądają. Biżuteria dla dzieci jak najbardziej, ale nie taka, która odbiera dzieciom radość z jej noszenia.

biżuteria dla dzieci 11biżuteria dla dzieci 12

Leave a Reply

