Biżuteria hand made od Witrażki.

W biżuterii artystycznej najważniejsza jest inwencja twórcza. Im technika jest bardziej niespotykana, tym biżuteria hand made staje się bardziej wartościowa. Mnie os jakiegoś czasu niesamowicie podobają się broszki Witrażki i muszę przyznać, że wydają mi się jednak najpiękniejsze ze wszystkich broszek, jakie widziałam, a jeśli nie najpiękniejsze, to na pewno znajdują się w pierwszej trójce. Technika jest jak najbardziej znana, więc pewnie przeczy to temu, co napisałam na wstępie, jeśli jednak doprowadziło się ją do perfekcji, tak jak ma to miejsce w przypadku Witrażki, biżuteria hand made również jest niezwykła. Mnie technika Tiffaniego kojarzyła się raczej z witrażami, a więc kolorowym szkłem. Witrażka wykorzystuje kamienie naturalne i to chyba jest tajemnica jej sukcesu. Te kamienie wyglądają po prostu przepięknie!!! Mam nadzieję, że zobaczę jeszcze nie jedną ładną broszkę czy wisiorek w galerii tej projektantki, bo taka biżuteria hand made to dla mnie mistrzostwo.

biżuteria hand made 7biżuteria hand made 8

Leave a Reply

