Piękna biżuteria decoupage i moje z nią spotkanie:)

Bizuteria decoupage pośród bizuterii artystycznej zajmuje bardzo ważne miejsce, przynajmniej dla mnie. To właśnie piękna biżuteria decoupage była tą pierwszą ręcznie robioną, z którą się zetknęłam, mam więc do niej trochę sentymentalny stosunek. Pamiętam, że była to kwiatowa bransoletka i zastanawiałam się, jak coś tak ładnego zostało zrobione:) Dziś biżuteria decoupage to już nie tylko kwiaty, ale cała masa przeróżnych wzorów, spośród których możemy wybierać. Dobrze, że projektanci poszukują coraz to nowych wzorów i rozwiązań, bo przecież wszystko nie mogło się na kwiatach skończyć. Mam kulku swoich ulubionych projektantów takiej biżuterii i jednym z nich jest Modny Design. Lubię tę biżuterię dlatego, że mam wrażenie, że nie jest robiona na ilość ale na jakość. Każde kolczyki czy wisiorek zdają się być starannie przemyslaną i zaplanowaną kompozycją. Takiej biżuterii decoupage poszukuję. Mozna także oczywiście dodać do tego bardzo ciekawe i niebanalne wzory. Choć bardzo mi się one podobają, to nadal decoupage będzie mi się kojarzył z tamtą bransoletką:)

piękna biżuteria decoupage 4piękna biżuteria decoupage 5

Leave a Reply

