Ciekawa biżuteria artystyczna i kolejne pomysły.

Postanowiłam nadal poszukiwać ciekawej biżuterii artystycznej. Mam nadzieję, że nie będę się powtarzać, a jeśli tak, to znaczy, że coś bardzo mi się spodobało. Zaciekawiły mnie broszki od SistersArt Gallery, bo moim zdaniem to doskonała kwintesencja biżuterii artystycznej. Inaczej jak ręcznie takich broszek nie dałoby się wykonać. Widać w nich radość tworzenia, każda z nich jest idealnie dopieszczona, takie ozdoby uwielbiam:) Równie ciekawe są naszyjniki Zebrowata. To klasyczny decoupage, ale wykorzystane są w tych projektach znane obrazy. Ja początkowo byłam przekonana, że baza jest wykonana z czegoś w rodzaju rogu. Bardzo fajne wisiorki, takie trochę ekologiczne, a na pewno bardzo ciekawe. Acomitam to także świetny przykład ciekawej bizuterii artystycznej. Ćwieki, ale podane jakby w bardzo złagodzonej formie i bardzo ładne, delikatne projekty. Ciekawa biżuteria artystyczna to oczywiście całe mnóswto fajnych pomysłów, które warte są zauważenia. Najlepiej więc szukać, bo nie ma takiej możliwości, aby nic nie wpadło nam w oko.

ciekawa biżuteria artystyczna 1ciekawa biżuteria artystyczna 2ciekawa biżuteria artystyczna 3

Leave a Reply

