Ciekawa biżuteria hand made- za co ją kocham?

Jak sama nazwa tego bloga wskazuje biżuteria hand made to moja wielka miłość. Za co tak bardzo ją cenię? Za kilka rzeczy. Pierwsza to przede wszystkim oryginalność. W żadnym sklepie nie uda nam się znaleźć biżuterii, która jak ta robiona miałaby tyle uroku i wdzięku. Z wielką chęcia odwiedzam wszelkiego rodzaju blogi i galerie artystyczne, gdzie biżuteria hand made jest prezentowana. Wielu artystów eksperymentuje z przeróżnymi materiałami i próbuje ztworzyć coś zupełnie nowego, a wiele z tych eksperymentów kończy się sukcesem. Najlepszym tego przykładem, jaki przychodzi mi do głowy, są bransoletki, jakie znalazłam a galerii Olcikk. Do czasu kiedy je zobaczyłam, byłam przekonana, że z modeliny mozna zrobić wiele, ale na pewno nie bransoletkę:) A tu okazuje się, że i to jest możliwe. Pierwsza rzecz to więc oryginalność. Drugą natomiast jest możliwość zakupienia czegos, co zazwyczaj powstaje tylko w kilku egzemplarzach. Dla takiego kolekcjonera biżuterii hand made jak ja, jest to z pewnością nie lada gratka. Gdzie indziej bowiem mozna znaleźć na przykład kolczyki z prawdziwych owoców, jeśli nie w galeriach artystycznych? Wielu artystów chce, aby ich ciekawa biżuteria hand made była niepowtarzalna, szukają więc nowych sposobów, nowych technik i czasami wychodzą z tego naprawdę genialne kolczyki czy bransoletki. Za to więc najbardziej kocham biżuterię hand made i na pewno zawsze będzie moim numerem jeden:)

ciekawa biżuteria hand made 1ciekawa biżuteria hand made 2ciekawa biżuteria hand made 3

Leave a Reply

