Artystyczne ręcznie robione bransoletki- najbardziej nietypowe pomysły.

Trudno pisać mi o ręcznie robionych bransoletkach, jesli nie mam jakichś konkretnych przykładów, na które mogłabym się powołać. A chciałabym o nich napisać, ponieważ zauważylam, że nie da się ich w żaden sposób usystematyzować, jeśli chodzi o techniki wykonywania, co mozna by zrobić na przykład z kolczykami. Artystyczne ręcznie robione bransoletki to bowiem cała masa technik, które wielokrotnie się przenikają. I chyba jedynym rodzajem, który jest w miarę jakościowo jednorodny są bransoletki decoupage. Pozaty panuje prawdziwa artystyczna amerykanka:) Ale to pewnie dobrze, bo ręcznie robione bransoletki tylko na tym zyskują. Pojawiają się bowiem całkiem ciekawe pomysły, nowe rozwiązania, które czasem trzeba przyznać są dość zaskakujące. Ciągle jednak da się wskazać jakieś terndy jak na przykład ręcznie robione bransoletki ze sznurków, czy te robione z rzemyków. Ja ososbiście lubię taka dość surową biżuterię, dlatego bardzo podobaja mi się te ze sznureczków. Nie są jednak zbyt surowe, bo ocieplone ładnymi i czasem mocnymi kolorami. Jak dla mnie- oby jak najwięcej takich projektów:) Ręcznie robione bransoletki, które widzicie na zdjęciach poniżej, to takie które mnie zaciekawiły, choć nie koniecznie takie, które bym nosila. Brawa jednak za odwagę i pomysłowść:)

artystyczne ręcznie robione bransoletki 1artystyczne ręcznie robione bransoletki 2 (2)artystyczne ręcznie robione bransoletki 2artystyczne ręcznie robione bransoletki 3

Leave a Reply

