Zadziorne kolczyki decoupage dla odważnych:)

Żadko mamy możliwość patrzeć na to, jak zmienia się projektowana przez artystów biżuteria. Jednak jest taki rodzaj biżuterii, który z pewnością zmienił się ostatnio dość mocno, a mam na myśli kolczyki decoupage. Ja pamiętam decoupage raczej jako tą najbardziej romantyczną i najbardziej kwiatową z biżuterii. A tu proszę, okazuje się, że kwiatów jest coraz mniej, a kwiatowe kolczyki decoupage stają się już nawet rzadkością. Ale oczywiście wciąż powstają, natomiast bez wątpienia bardziej zwracają uwagę te, których przykłady widzicie na zdjęciach. Śmieszne czy zadziorne kolczyki decoupagesą teraz bardzo popularne, ale kilka lat temu zupełnie się ich nie widziało. I to jest właśnie jeden z przykładów takiej biżuterii, ktora ciągale się zmienia, i w której wciąż coś się dzieje. Ja za kolczykami decoupage średnio przepadam, ale bardziej z technicznych względów, bo moje uszy w ogóle ciężko znoszą wszystko, co jest większe od groszku:) Natomiast uwielbiam je za takie właśnie nieoczekiwane odsłony i mam nadzieję, że zobaczę jeszcze nie jedną wersję kolczyków decoupage, która mnie zaskoczy. Poniżej kilka próbek i takie kolczyki decoupage, które wpadły mi ostatnio w oko. Aż miło na nie popatrzeć:)

zadziorne kolczyki decoupage 1zadziorne kolczyki decoupage 2zadziorne kolczyki decoupage 3

Leave a Reply

