Fajne korale filcowe z pozytywną energią!!!!

O kolczykach pisałam, pora więc na jedną z najbardziej pożadanych i modnych ostatnio ozdób, czyli na fajne korale filcowe. Takie korale to nie tylko same korale, ale również całe mnóstwo innych mozliwości, o których możecie poczytać pod linkiem. Jeśli więc macie dużo czesanki wełnianej, całą masę cierpliwości, z korali filcowych możecie zrobić nawet dywan:) Ale wróćmy do typowych korali filcowych. czyli tych noszonych na szyi. Wcale nie muszą się one składać z samych klek- moga to być na przykład ruloniki, takie jak u Ifki. Do tego kolorowe!!! Świetny i bardzo oryginalny pomysł, który od razu mi się spodobał. Takie korale filcowe są wprost nie do przeoczenia, więc to idealny dodatek, kiedy chcemy, aby nas zauważono. Ja do galerii Ifki wchodziłam sobie ostatnio dość często, nie tylko aby pooglądać korale filcowe, ale także broszki, przede wszystkim dlatego, że takiej dawki koloru i pozytywnej energii nie spotkałam już dawno u innego artysty:)

fajne korale filcowe 4fajne korale filcowe 5

Leave a Reply

