Urocze kolczyki z modeliny i silikonu.

Wczoraj pisałam o biżuterii z modeliny, dziś natomiast chciałabym się slupić na kolczukach z niej robionych. Urocze kolczyki z modeliny  sa ostatnio piekielnie popularne:) Mnie podobają się zarówno te klasyczne czyli słodkości, jak i takie, które są troszkę inne od wszystkich i których autorzy starają się zrobić coś innego- jak na przykład właśnie Olcikk. Natomiast trochę bardziej interesuje mnie sam proces robienia takich kolczyków z modeliny. Czasem jest mi dość trudno uwierzyć, że powstały naprawdę od zera. A okazuje się, że do zrobienia uroczych kolczyków z modeliny uzywana jest nie tylko sama modelina, ale również na przykład silikon:) I to właśnie z niego wykonane są na przykład piękne, słodkie i błyszczące polewy. Więc nie powstają one jedynie z modeliny, ale pewnie z połączenia różnych materiałów, o których ja jako laik w temacie kolczyków z modeliny, nie słyszałam. Swoją drogą bardzo chciałabym taki proces zobaczyć na żywo, bo naprawdę niektóre kolczyki są tak ładne, że potrzeba pewnie dużej sprawności i doświadczenia, aby je zrobić. Jakby jednak nie było- czy kolczyki z modeliny powstają szybko i sprawnie, czy w mękach tworzenia:) końcowy efekt jest zniewalający:)

urocze kolczyki z modeliny 1urocze kolczyki z modeliny 2urocze kolczyki z modeliny 3

Leave a Reply

