Wyjątkowa biżuteria skórzana-kolor i skóra!!!!!

Niw wiem, czy pisałam już o biżuterii skórzanej, ale jeśli nie, to jest to z mojej strony dość duże przeoczenie, bo bardzo taki rodzaj biżuterii lubię. Nawet jeśli jest to biżuteria w najbardziej klasycznym czyli ludowym wydaniu, to trzeba przyznać, że ma w sobie coś urzekającego. Jednak ci, którzy folkowych klimatów nie trawią, nie muszą popadać w rozpacz, bo można znaleźć także taką biżuterię skórzaną, która jest utrzymana w jak najbardziej nowoczesnym wydaniu. Ostatnie miesiące przyniosły modę na skórzaną biżuterię, której mnóstwo pojawiało się w sklepach. Muszę jednak przyznać, że brakowało mi czegoś, co byłoby nowe i świeże. I wtedy natknęłam się na biżuterię skórzaną Karoliny Hady-Surowiec. Nie całkiem przypadkiem, bo właśnie ta projektantka została jedną z laureatek konkursu organizowanego przez Apart. Jako jedna z pięciu uznanych przez Apart najzdolniejszych, mogła zaprezentować swoją biżuterię na specjalnej gali. Jak widzę , nie jestem jedyną fanką tej biżuterii. Wyjątkowa biżuteria skórzana marki Hady-Surowiec ma już oddane grono wielbicielek, w tym także mnie. Z niecierpliwością czekam na kolejne projekty skórzanych bransoletek i kolczyków, bo mam przeczucie, że projektantka niejednym jeszcze mnie zaskoczy:)

wyjątkowa biżuteria skórzana 1wyjątkowa biżuteria skórzana 2wyjątkowa biżuteria skórzana 3wyjątkowa biżuteria skórzana 4

Leave a Reply

