Nowoczesna biżuteria decoupage już bez kwiatów:)

Kiedy mowa o biżuterii decoupage, większość z nas kojarzy ją sobie z kwiatami i nie ma w tym nic dziwnego, w takiej bowiem  formie pojawiła się u nas pierwsza biżuteria decoupage. Pamiętam, że kiedy pierszy raz zobaczyłam bransoletkę decoupage, długo zastanawiałam się, jak to zostało zrobione. Coś dziwnego, czego wcześniej nie widziałam, a co bardzo mi się podobało:) Dzisiaj jednak coś co ja nazywam “nowoczesna biżuteria decoupage” przybiera coraz to bardziej ciekawsze formy, co oczywiście nie oznacza, że ta tzw.klasyczna biżuteria decoupage jest mniej atrakcyjna. Jest po prostu inna. Na wisiorkach i kolczykach pojawiają się najdziwniejsze wzory- można na nich znaleźć już właściwie wszystko:) Mnie takie trochę inne podejście do decoupagu w biżuterii bardzo się podoba. Pokazuje, że artyści wciąż poszukują nowoczesnych środków wyrazu, starają się kombinować na wszelkie możliwe sposoby i wychodzą z tego bardzo udane kompozycje:) Te naciekawsze, które szczególnie zapadły mi w pamięć, przedstawiam na zdjęciach poniżej. Artystka, która umieściła na swojej biżuterii decoupage płaczącego króliczka, naprawdę znęca się nad nami. Nie mogę spokojnie na niego patrzeć:)

nowoczesna biżuteria decoupage 1nowoczesna biżuteria decoupage 2nowoczesna biżuteria decoupage 3

Leave a Reply

