Oryginalne korale filcowe Ifki- filc w najlepszym wydaniu!!!

Pisalam już o broszkach, czas napisać o filcowych koralach. Choć filc może najbardziej kojarzyć się z broszkami, nie mogę pominąć także korali, szczególnie, że oryginalne korale filcowe Ifki zasługują na całego posta:) Korale filcowe wiekszości z nas kojarzą się z kulkami z filcu. I mnie tak się kojarzyły przez bardzo długi okres- dopóki nie zobaczyłam projektów Ifki. Jej korale filcowe to zupełnie inna bajka. Znajdziecie oczywiście także takie najbardziej tradycyjne, jednak główną rolę odgrywają te super oryginalne. A na czym polega ich oryginalność? Otóż korale filcowe Ifki są robione z bardzo kolorowych spirali, które projektantka łączy nie tylko z innymi kolorami, ale także z drewnem, koralami z plastiku i innymi elementami. Całość prezentuje się naprawdę rewelacyjnie. Dawno nie widziałam tak udanych projektów- i tak niespotykanych:) Właśnie połączenia kolorystyczne najbardziej mi się u tej projektatki biżuterii podobają. Nie boi się mocnych kolorów, które są wprost stworzone do małej czarnej. Małą próbkę tych niesamowitych korali prezentuję na zdjęciach, po więcej udajcie się do galerii Ifki. Naprawdę warto, bo to jedne z najbardziej oryginalnych korali filcowych, jakie w ogóle widziałam, a trochę ich widziałam:)

oryginalne korale filcowe 1oryginalne korale filcowe 2oryginalne korale filcowe 3oryginalne korale filcowe 4

Leave a Reply

