Słodka biżuteria z modeliny z galerii artystów.

Biżuteria z modeliny jest obecnie jednym z najgorętszych trendów. Pojawiają się przeróżne, sliczne projekty- o kolczykach pisałam już jakiś czas temu. Jednak słodka biżuteria z modeliny to nie tylko kolczyki, które powstają z tego stosunkowo młodego materiału, jakim jest modelina. To również cała masa innych ozdób, od których aż trudno oderwać wzrok, dla niektórych biżuteria z modeliny to także sposób na twórczą realizację. To zadziwiające, bo jeśli ktoś kilka lat temu powiedziałby mi, że będę się zachwycać biżuterią z modeliny, popukałabym się w czoło. Raczej kojarzyłam ją z dziecięcymi potworkami, które oczywiście nie pozbawione uroku, ale raczej nie nadają się do noszenia jako biżuteria. A tu proszę, takie zaskoczenie:) Kolczyki. ponieważ pisałam o nich niedawno, zostawiam na boku, a zabieram się za naszyjniki, które mnie urzekły. Na pewno na pierwszym miejscu muszę wymienić te, które znalazłam w Fabryce Pyrki. To małe dzieła sztuki i nie przesadzam- zobaczcie zdjęcia. Już chyba bardziej dokładnie i wiarygodnie nie dałoby się babeczki ulepić:) Tu projektantka trochę wspomogła się silikonem, jednak absolutnie jej to wybaczam, bo jestem tymi naszyjnikami zachwycona. W ogóle wszystko, co znajduję w tej galerii, jest obłędne. Najpiekniejsze są chyba broszki, które mają postać małych kobietek. Calineczka, Roszpunka i kilka innych, które nie dość, że mistrzowsko ulepione są z modeliny, to jeszcze pięknie pomalowane. To jedne z najładniejszych przykładów biżuterii z modeliny, jakie ostatnio widziałam. Kto lubi skromniejsze broszki, znajdzie u Pyrki broszki w kształcie ciasteczek Oreo. Ja jakoś za oreo nie przepadam, ale broszki są świetne:) Wracam jednak do naszyjników. Ładne naszyjniki i równie smaczne, co te z galerii Pyrki, ma u siebie Theresaursulasjewelry (Jezu jaka nazwa). Tutaj z kolei mamy lody o różnych smakach, dodatkowo pięknie udekorowane malutkimi kokardkami. Ciekawostką w galerii tej artystki jest wisiorek z modeliny, który świeci w ciemności:: Ma formę kociaka i na zdjęciu dołączonym przez projektantkę widać jak w ciemności świecą mu oczka. Super!!! Fajny pomysł i dodatkowy gadżet. Zresztą Theresaursulasjewelry stara się urozmaicać swoje projekty. Doskonałym przykładem jest seria naszyjników w retro klimacie, do których dołącza malutkie charmsy w formie słodkości. Jednak biżuteria z modeliny to nie tylko słodkości. Takich projektów jest wprawdzie znacznie mniej, ale są równie urocze. Śliczne modelinowe zwierzaki można znaleźć w galerii Modelinki. Wprawdzie miałam nie pisać o kolczykach, ale jeszcze wspomnę o tych od Modelinki, bo są urocze. Mnie najbardziej spodobały się tygrysy- mrau!!!! Ale każda para tych kolczyków jest fajna. Biżuteria z modeliny to przede wszystkim słodkości. Ja ponieważ mam naturę poszukiwacza i zawsze szukam dziury w całym, staram się znaleźć jakieś inne rozwiązania. Kiedy tylko je namierzę, na pewno o tym napiszę.

biżuteria z modeliny 8biżuteria z modeliny 9biżuteria z modeliny 10biżuteria z modeliny 11

Leave a Reply

