Ciekawe kolczyki- najbardziej oryginalne projekty.

W internecie można znaleźć całą masę fajnych i pomysłowo zrobionych kolczyków. Ja na początek, trochę z przekory, postanowiłam przyjrzeć się tym, które są robione z najprostszych i dostępnych wszystkim materiałów. Zacznę od Karoliny Hady- Surowiec, której kolczyki są już szerzej znane, a które zachwyciły mnie swoją prostotą. Bardzo lubię skórzaną biżuterię, a kolczyki właśnie z niej są zrobione. Projektantka wykorzystuje proste pasy skóry i nanosi na nie transfery z ciekawymi motywami. Mamy więc kolczyki z folkowymi motywami, mnie jednak zafascynowały te bardziej skomplikowane. Mój ulubiony projekt to afrykańskie kolczyki, w które wplecione są turkusowe koraliki i delikatne piórka. Całość świetnie się uzupełnia i tworzy bardzo udaną kompozycję. Choć są dość, bardzo wygodnie się je nosi- wiem, bo sama jestem właścicielką kilku par. Inna wersja podobnych kolczyków to połączenie czerni z ciemną zielenią- śliczne:) Tu mamy już dwa rodzaje skóry, łańcuszek i ładny srebrny element- chyba jakiś guziczek. Wiem, że kolczyki Karoliny Hady-Surowiec są robione w limitowanych seriach i niektórych z nich nie da się już kupić. Zawsze więc pierwsza pędzę do jej galerii, kiedy pokazuje się coś nowego. Bardzo podobają mi się także kolczyki z galerii Biżuternik. Projektantka również wykorzystuje dość nietypowy materiał, jest to mianowicie delikatna, cieniutka blaszka. Nie wiem w jaki sposób udaje jej się wyciąć tak misterne wzory- jedno jest jednak pewne, są bardzo interesujące. Blaszka jest pomalowana na żywe barwy, czasem kolor jest stopniowany i właśnie ten skomplikowany kształt i kolory wyróżniają te ciekawe kolczyki od innych. Oprócz blaszek, mamy na przykład ładne kopertki czy lizaki. Też bardzo ładne motywy dla tych pań, które wolą delikatniejsze kolczyki. A na koniec trochę z innej beczki, a mianowicie projekty Ani Bojanowskiej. Ania wykorzystuje kolorowe koraliki, ale robi to w bardzo udany sposób. Okazuje się, że nawet z koralików można stworzyć ładne i niebanalne kompozycje. Dobry patent to nawlekani ich na duże koła- otrzymujemy wtedy duże kolczyki-koła, które doskonale prezentują się na przykład przy krótkich fryzurach. Te ciekawe kolczyki projektantów, o których napisałam to jedynie wierzchołek wielkiej góry lodowej, a odkrywanie tego co jest pod spodem jest naprawdę fascynujące (zabrzmiałam jak Alutka;).

ciekawe kolczyki 1ciekawe kolczyki 2ciekawe kolczyki 3

Leave a Reply

