Piękne broszki- materiał nie ma znaczenia!!!

Kiedy szukałam broszek do poprzedniego postu, natknęłam się na takż ilość pięknych broszek, że zwyczajnie muszę o nich napisać. I tak jak kiedyś broszki raczej kojarzyły się z bardziej tradycyjną biżuterią, tak teraz będę mieć przed oczami całe mnóstwo niesamowitych projektów. Ciekawe i piękne broszki, to na przykład te wykonywane z modeliny czy metodą Tiffaniego. I choć takie zestawienie wydaje się trochę nie na miejscu, kiedy popatrzycie na broszki na zdjęciach poniżej, zrozumiecie dlaczego tak właśnie je zestawiłam. Modelina i lutowanie- dwa inne sposoby, wydawałoby się, że to pierwsze nie wymaga specjalnych umiejętności czy zdolności- a jednak nie:)  To właśnie te dwie projektantki broszek najbardziej zwróciły moją uwagę i uważam, że są świetnym przykładem na to, że jeśli ma się genialne pomysły i zdolności, to materiał tak naprawdę nie ma większego znaczenia. Wystarczy dać takiej osobie jakiś materiał i powstaną z niego piękne broszki. Czekam na znacznie więcej takich świetnych pomysłów. I choć broszki do mojej ulubionej biżuterii raczej nie należą, to jednak z wielką przyjemnością takie małe cudeńka się ogląda:)

piękne broszki 4piękne broszki 5

Leave a Reply

